Zaloguj się

Zapytanie o wycenę

Nowy koszyk 0

Twój koszyk jest pusty

Reklamacje i zwroty


Data publikacji:

Reklamacje i zwroty

  • 1. Reklamacje związane z działalnością Serwisu oraz świadczonymi za jego pośrednictwem usługami, a także pytania dotyczące korzystania z nich należy kierować drogą mailową na adres: skleponline@drewmax.pl
  • 2. Reklamacja powinna zawierać następujące informacje: dokładny opis powodu reklamacji wraz ze zdjęciami oraz nick lub adres email Użytkownika.
  • 3. Usługodawca rozpatruje reklamacje w terminie 14 dni od jej zgłoszenia oraz informuje Użytkownika za pomocą poczty elektronicznej o sposobie jej rozpatrzenia.
  • 4. Użytkownicy mają ustawowe prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 30 dni od dnia otrzymania produktów.

Pouczenie w kwestii prawa do odstąpienia od umowy

Użytkownik może odstąpić od Umowy bez podawania przyczyn, składając oświadczenie przed upływem 30 dni od wejścia w posiadanie Produktów. Wzór formularza odstąpienia można znaleźć w Serwisie lub skontaktować się drogą elektroniczną, przesyłając stosowną wiadomość e-mail. Poniżej lista wyjątków od prawa odstąpienia:

  • 1. Usługi wykonane w pełni za zgodą konsumenta.
  • 2. Rzeczy nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta (np. meble na wymiar).
  • 3. Meble już raz zmontowane u Klienta, których części zostały zużyte podczas montażu.
  • 4. Produkty zapieczętowane, których po otwarciu nie można zwrócić ze względów higienicznych.
  • 5. Produkty nierozłącznie połączone z innymi rzeczami po dostarczeniu.

Skutki odstąpienia od umowy

  • a) Usługodawca zwraca wszystkie płatności w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego innego sposobu dostawy).
  • b) Zwrot płatności następuje przy użyciu takich samych metod, jakie zostały użyte przez Użytkownika, chyba że Użytkownik zgodzi się na inny sposób zwrotu.
  • c) Usługodawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania Produktu z powrotem.

Rękojmia i Gwarancja

  • 1. Usługodawca ma obowiązek dostarczyć Użytkownikowi produkt zgodny z umową.
  • 2. Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
  • 3. Reklamacje z tytułu gwarancji mogą być składane bezpośrednio w autoryzowanych serwisach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym produktu.
  • 4. Usługodawca wyłącza swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi w stosunku do przedsiębiorców, z wyjątkiem podmiotów określonych w regulaminie.

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, takich jak:

  • Zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu.
  • Zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej o postępowanie mediacyjne.
  • Skorzystanie z pomocy rzecznika praw konsumenta.

Szczegółowe informacje są dostępne na stronie http://www.polubowne.uokik.gov.pl. Konsument może również skorzystać z platformy ODR dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr.